sobota, 23 listopada 2019

Agat w turkusowym ubranku

Pora dziś pokazać, jaki ostatnio komplet uszyłam. 

Kupiłam taką wzorzystą sukienkę. Może to być kreacja na letnie imprezy lub na zabawę andrzejkową, czy sylwestrową. Sukienka jest bardzo kolorowa, w odcieniach turkusu, ale krój ma dość prosty. W niej najbardziej przypadł mi do gustu ozdobny, błyszczący, satynowy karczek z wycięciem w kształcie łezki. I ten karczek oraz geometryczne w nim wzory zainspirowały mnie do uszycia turkusowego kompletu sutasz. 
Prawda, że ładna kiecunia?


Z czego składa się komplet?

Z kolczyków, wisiorka i bransolety. W każdym elemencie są żółte agaty i złote, kwadratowe koraliki Tila. Całość obszyta greckim sznurkiem jedwabnym z odrobiną sznurka metalizowanego. Kolczyki zawiesiłam na srebrnych biglach, a do wisiorka doczepiłam jadeitową, długą kroplę. Wisiorek można zawiesić na rzemyku, na tasiemce, a nawet jakimś łańcuszku. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz