niedziela, 8 grudnia 2019

Pszczółki

Lubicie pszczółki? 

Ja tak, ale tylko z daleka mogę je podziwiać i im się przyglądać, albo oglądać film prezentujący ich zgodne i pracowite życie. Z bliska nieeee..., bo trochę się boję spotkania oko w oko. No niestety w to lato jedna mnie użądliła, gdy przechodziłam na działce obok dużego, kwitnącego krzewu. Dziabnęła mnie w ramię. Był to atak przypadkowy, więc nie wbiła żądła zbyt mocno i łatwo je wyjęłam, ale ból był niemiłosierny. Brrr...

A czy inni lubią pszczółki?

Wygląda na to, że tak, bo w tym roku miałam dwa zamówienia na biżuterię z pszczołami. Jedna pani chciała broszkę i kolczyki, a druga tylko kolczyki. Uszyłam je z naturalnego kamienia - tygrysiego oka i koralików Toho w metalicznym, złotym kolorze. Wszyłam też taśmę cyrkoniową w czarnym kolorze i koraliki Fire Polish. Spody podszyłam czarną skórką. Wyszły pięknie.






3 komentarze:

  1. A ja uwielbiam pszczółki i to są jedne z niewielu owadów, których się nie boję. Twoje są przepiękne i mogłabym patrzeć na nie godzinami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :)
    Łatwo z tym szyciem nie było, bo kolczyki to takie malizny, chyba jedne 3 cm, a drugie 4,5 cm. Stale musiałam uważać, by trzmiel nie wyrósł z pszczółki, hi, hi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne pszczółki. Jestem zachwycona. Bransoletki teź extra. Podziwiam talent. - Joana

    OdpowiedzUsuń