niedziela, 22 grudnia 2019

Bransoleta złoto - zielona

Dzisiaj ciąg dalszy zabawy na krośnie 😀 Bo tak jest ze mną, że jak mnie jakaś technika wciągnie, to tworzę bez opamiętania, póki mi się nie znudzi. Też tak macie?

Bransoleta zrobiona jest z koralików Toho 11/0 w dwóch odcieniach zieleni, w kolorze białym i metalicznym złotym. 

Przeznaczyłam ją na akcję charytatywną - licytację - na rzecz wspomożenia leczenia Sylwii Maliszewskiej, uzdolnionej manualnie koleżanki, wspaniałej, sympatycznej osoby, którą znałam wiele lat, a która niestety przegrała w walce z chorobą.  Czas szybko leci... to już 9 miesięcy jak nie ma Sylwii z nami...A równo rok temu, na święta 2018, robiłam dla niej świąteczną niespodziankę (szydełkowe bombki na choinkę).  


Wzór/schemat:

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz